onsdag 14 juni 2017

Min första inlämning

Gissa vad jag gjorde idag? Eller ja det vet ni ju med tanke på datumet och rubriken. Jag gjorde min första inlämning till Västerås. Eftersom jag även jobbar där när jag inte är föräldraledig passade jag på att tajma in det med en apt för att kunna berätta lite om detta fina nätverk. Garderoben som alla kläder förvaras i behöver då lite mer ordning men med en 7-månaders var det lite svårt så det får vara ett pågående arbete. Det var också roligt att få prata om detta fina nätverk och det visade sig att det var en del som inte visste om att vi var en del av detta och hade missat att det finns dessa fina kläder att dela ut.

Stort tack till alla som bidragit! Ni är guld värda och det är så otroligt uppskattat av familjerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar