tisdag 28 mars 2017

Ny inlämningsansvarig

Som ni har märkt har det varit tyst här ett tag av lite olika anledningar. En av dem är att Västeår har fått en ny inlämningsansvarig, nämligen jag. Vem är jag då? Mitt namn är Linda och jag är barnsjuksköterska på neo i Västerås. Jag har jobbat där sedan sommaren 2013 men är just nu mammaledig med mitt första barn. Jag har alltid gillat att sy och pyssla och syslöjd var alltid mitt favoritämne i skolan. Men intresset för att sy kläder väcktes på riktigt när jag fick veta att jag var gravid. Numera är halva vårt vardagsrum omgjort till syhörna med mina maskiner och allt som hör till. Men går det någonsin att få tillräckligt med plats?

Min första inlämning kommer bli under vecka 23, lagom till sommaren. Men det går självklart bra att skicka kläder närsom, så förbereds de och förvaras till närmaste inlämning. Jag ska se till så att uppgifterna här på sidan stämmer så snart som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar