onsdag 25 juni 2014

Första lämningen gjord!

Igår gjorde jag en första lämning till neonatalen i Västerås.. Dom blev verkligen glada och tackade alla som lämnat in saker! Jag blev själv imponerad av de fina bidragen, tyvärr hann jag inte fotografera allt innan jag lämnade över det till sjukhuset. Vår lilla dotter har fått för sig att slå något form av världsrekord så fast hon bara är 8 månader så tränar hon på att gå för fullt. Vilket självklart resulterar i noll sömn för mamma ;)


Här är lite av det jag lämnade över och ni som skickat bidrag till oss i Västerås känner säkert igen sina kläder ;) På fredag nästa vecka kommer jag få kompliterande inlämningen då jag själv saknade lite material till några filtar.. Det som framför allt behövs är bodys/heldress, filtar och mössor! 

Vi kommer att planera in nästa överlämningsdatum senare i höst då avdelningen kommer att flytta i mitten av september till en annan del av sjukhuset :) Dock kommer jag eventuellt försöka åka upp och fylla på med lite vecka 33 om det passar för avdelningen och lite beroende på hur mycket jag får in..


Och självklart fick vårt lilla charmtroll följa med och jag tror hon lyckades charma hela sjukhuset ;)

Ha nu en underbar kväll alla vänliga själar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar