lördag 31 maj 2014

Prematur kläder på gång!

Idag tänkte jag försöka mig på mina första prematur kläder.. Det är både spännande och skrämmande! Mönstrena är ju pytte små <3 Och som önskemål hade neonatalen lugna färger och mönster, men det är ju lättare sagt än gjort! När jag öppnar mitt tyg skåp så känns det som att jag har en massa tyg, men när jag plockar fram det jag har som passar barn så känns det som ingenting "/ Tur att det snart kommer lite av det underbara tyget Iris Visa som den underbara ägaren av Strömming Design så snällt har donerat till insamlingen! Jag har några spill bitar som jag också kan använda mig av :) Så om det är någon som har spill bitar i trikå eller om någon vill donera tyg till insamlingen så tar vi tacksamt emot det.. 



Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar