onsdag 28 maj 2014

Äntligen kommer vi igång!

Nu är vi äntligen igång med den officiella insamlingen till neonatalen i Västerås och dom första plaggen har redan kommit med posten.. Jag tror inte ni förstår hur små och söta dom här kläderna är! 


För er som inte har fått informationen så är sista lämningsdag till mig söndag vecka 25, dock absolut senast måndag vecka 26, sen lämnar jag över till neonatalen på tisdag vecka 26 runt 14.00. Bilder ifrån överlämningen kommer självklart! Och tack vare en helt underbar människa i vår Facebook grupp "Prematurbarn. Kläder till neonatalavdelning" så har även jag nu alla mönster och ska kicka igång min maratonsömnad i helgen ;) Det skulle vara riktigt kul om vi kan få ihop en ordentlig laddning så dom klarar sig ett tag sen!

Det som önskas av avdelningen är:
* Filtar 40x40 - 80x80
* Bodys
* Mössor
* Byxor

Om ni skulle ha några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av er! Ni bår mig här, via min blogg samt på Facebook :) Ha nu en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar